top of page

Teekond sügava suhteni


Mingil määral jääb tunne, nagu vägistad iseennast, hapnik jääb kinni.


Lubasin oma viimases postituses, et räägin suhte teemal. Ma olen loonud oma elus väga palju illusioone. Mul on olnud väga suured ootused nii suhte kui partneri osas. Ka viimases suhtes lõin illussiooni, et Me elame elu lõpuni koos. Mingil hetkel ma taipasin, et kui ma loon kindla illussiooni suhtes ja kui midagi selles suhtes Mulle ei meeldi, siis siseneb Minusse nii suur rahulolematus. Teine muster, mis minu sees on, on kohandumine teiste vajaduste järgi. Ma panen oma partneri esikohale. Ma annan endast väga palju, et teisel poolel oleks hea, ja analüüsin, kuidas ma saaksin Meie suhte veel paremaks teha. Kogu aeg annan endast maksimumi ja selle kõige juures jään märkamatuks Mina ise. Ja Ma tegelikult ei näe, kus Ma siis ise olen. Mul pole enam enda jaoks ruumi ega aega. Ma tunnen, et kogu aeg ma muudkui annan ja annan endast, aga Minu anum muudkui muutub aina väiksemaks. Ja Ma ei oska sellest välja tulla, sest hirm ilma jääda oma armastatud inimesest on jälle nii suur. See muster muutub järjest keerulisemaks ja raskemaks. Mingil määral jääb tunne, nagu vägistad iseennast, hapnik jääb kinni. Siis tekivadki suhtes juba suured rahulolematused, ebameeldivad ütlemised. Ma ise märkasin iseenda juures, et Ma ei julgenud öelda, et Mulle nii ei meeldi ja Ma vajan seda, teist või kolmandat. Ma vajan kohta, kus iseendaga olla.




Ma tundsin ühel hetkel suhtes olles, et Mu eluisu, motivatsioon - kõik hakkas ära kaduma


Siis mu teadmine muutus - kelle nimel Ma üldse elan? Miks Ma pean siis üldse suhtes olema? Mis selle suhte olemus tegelikult on? Mida Ma sellelt suhtelt ootan? Mulle tuli väga tugev teadmine, mida rohkem Ma endast välja annan, seda rohkem Ma ennast ära kaotan. Minu eesmärk on siiani iseendaga taas kokku saada. Ma tundsin ühel hetkel suhtes olles, et Mu eluisu, motivatsioon - kõik hakkas ära kaduma, kustuma Minu elust, ja ma üritasin leida väljapääsu igate pidi, milleks üks lahendustest oli, minnes nädalavahetuseks Pärnusse, võttes aja iseenda jaoks. Selle reisi eesmärgiks oli ainult see, et olen ilma sotisaalmeediata ja täiesti üksinda ja Ma ei tee mitte midagi. Teen seda, mida Ma tunnetan, mida Ma tegelikult tahan teha. Ma sain selle eest päid ja jalgu pidi ning ähvardused maha jätta, sai partneri poolt alguse.



Olukordi saab lahendada, mitte ainult tüliga, mitte lahkuminekuga, vaid rääkides, kohale jäädes


Sellest suhtes, paar kuud hiljem lõplikult lahku minnes, tuli Mulle taipamine, et nii enam edasi minna ei saa - nii nagu olen siiani liikunud. Ma pean iseendas midagi ette võtma või tegelema iseendaga rohkem. Ja siis Ma leidsin tee meditatsioonimaailma. Selle abil olen saanud kokku väga olulise inimesega oma elus. Saades kokku teadliku mehega elus, tuli taipamine, et saab ka teistmoodi olukordi lahendada, mitte ainult tüliga, mitte lahkuminekuga, vaid rääkides, kohale jäädes, teadvustades ja näpuga näidates iseenda peale. Mind tabas taipamine, et mängin kedagi teist, et veel rohkem sellele partnerile meeldida, veel rohkem tema meele järele olla. Mina arvan, et jõuda üldse sügava suhteni, tuleb võtta vastutus oma emotsioonide eest, vastutus selle eest, milline elu Sinuga kaasneb. Ja selle eest, et oma emotsionaal keha ei ela välja oma partneri peal.



Mõlemad ootavad kogu aeg seda, et Ma lähen edasi vaid siis, kui Mu partner ka Minuga kaasa tuleb.


Üks suurimaid faktoreid, miks inimesed suhtes koos püsivad, kuigi nad tunnevad, et nad on täielikult lahku kasvanud, on see, et nad isegi ei julge jääda iseendaks, arenda üksi edasi, vaid mõlemad ootavad kogu aeg seda, et Ma lähen edasi vaid siis, kui Mu partner ka Minuga kaasa tuleb. Selle kõige taga on peidus hästi suur hirm. Hirm kaotada midagi, mis on hästi turvaline, mis on kindel. Hirm kaotada seda, mis Sul olemas on, ja astuda samm tundmatusse. Nii Sa ei teagi, mis Sind ees ootamas on. Selle mustri taga on nii palju probleeme ja nüansse. Inimesed, olles mitteteadlikus suhtes, on selles justkui prostituudid, sellepärast et nad teevad seda kõike oma turvalisuse ja heaolutunde pärast, mitte sellepärast, et nad siiralt ja südamest seda sooviksid.





Väliseid vidinaid võib nii palju juurde riputada, kuid need ei too naisele enesekindlust, kui teda enda sees pole.


Kui inmesel pole piirid paigas, siis võid Sa elada koos türanniga. Kui Sa naisena hakkad väärtustama iseennast, oled iseenda jaoks number üks ja sead iseenda jaoks väga selged piirid. Ütledki, et Mulle nii ei sobi. Või vastupidi, et vot ma soovin seda teist või kolmandat. Ja peale seda valusat kogemust, mille sain, hakkasin Ma tegelema iseendaga. Ja Ma sain aru, et Mind saab armastada ainult siis, kui Ma armastan iseennast, ja Mind saab väärtustada ainult siis, kui Ma väärtustan ennast ise. Naise enesekindlus saab tulla vaid naisest endast. Ma armastan end sellisena, nagu ma olen. Väliseid vidinaid võib nii palju juurde riputada, kuid need ei too naisele enesekindlust, kui teda enda sees pole.



Armastuses on alati hõõguvad söed ja me peame kordamööda sinna puid alla panema.


Teekond sügava suhteni number üks on kindlasti avatud suhtlus oma partneriga. Ma ütlen välja kõik, isegi selle, mis Mulle tema käitumise juures häirib. Ta ei pea seda muutma, aga Ma olen selle endast välja öelnud. Teiseks Ma teadlikult panustan sellesse suhtesse, et mitte tuleks avastus kaks kuud hiljem, et oih, Ma polegi selles suhtes kohal olnud. Armastus on elav tuli. Armastus on kirg. Seal on alati hõõguvad söed ja me peame kordamööda sinna puid alla panema. Ei saa olla nii, et ainult üks panustab ja teine ei panusta. Ja kindlasti partnerina keskendun Ma oma partneri parimatele omadustele. Tark ja teadlik naine on see, kes toob oma mehes välja Tema parimad omadused ja nii on ka vastupidi. Tark ja teadlik mees, keskendudes naise parimetele omadustele, toob selle välja.


Saades kokku iseendaga, tuleb taipamine, et suhe, perekond ja sellega kaasnev on lisaväärtus, mille eest oma tänulikkust väljendada. '




Hiljuti postitatud
bottom of page