top of page

TEAD SA, MILLINE MINAPILT SUL ENDAST ON?

Tere, minu kallis lugeja, kuidas Sul läinud on? Ma siiralt vabandan, et ma pole jõudnud Sulle uut lugu kirjutada. Miks? Sest minu päevad on väga pikad ning sisutihedad ja aega veel oma blogiga tegeleda on omamoodi kunst, kuid siin on jällegi üks mõttekoht. Nimelt prioriteetides. Kui konkreetne tegevus või keegi inimesena on Sulle oluline, siis Sa leiad selle aja Tema jaoks. Hea näide selle kohta on armastatud inimene. Sa lähed kasvõi läbi tule ja vee ja leiad mooduse, et minna. Sa leiad need võimalused, sest kui inimene sisimas midagi ära otsustab, ta leiab need võimalused. See on suurim jõud Sinu sees, mis peitub Meis igaühes. Meie töö on see enda seest välja tuua.


Sinu missioon on leida lahendus, kuidas Sa probleemidega toime tuled.


Tunnistan Sulle ausalt, et minu esimene fookus pole kindlasti alati Minu blogi. Teen seda ikkagi iseenda pärast. Ja see, kui keegi saab sellest inspiratsiooni ning tuleb Minu mõtetega kaasa, see on Minu jaoks lihtsalt boonuseks. Aga Ma luban Sulle, et ma võtan rohkem aega selle jaoks, sest mu pea on täis nii palju mõtteid, mida tahaksin Sinuni tuua. Ära unusta, et Sa oled väga ainulaadne ja eriline siin maailmas. Kui oleks vaid Minu võimuses, siis ma võtaksin inimestelt kõik nende probleemid, aga reaalselt Ma ei saa seda teha, sest see on Sinu missioon siin elus. See on Sinu ülesanne välja nuputada, kuidas Sa nendega igapäevaselt toime tuled. Ja Mina saan olla sel teekonnal Sinuga, kui lihtsalt võtad Minuga ühendust. Kindlasti koos leiame just Sulle sobiva lahenduse.



Meil on alati valik, kuidas me millelegi reageerime.


Minu jaoks probleeme ei eksisteeri. Need eksisteerivad vaid Meie alateadvuses. See on hoiak, mille ma olen aastatega ära õppinud. Meil on alati valik, kuidas me millelegi reageerime. Üks näitlik lugu endast. Nimelt poolteist kuud tagasi sõitsin õhtul töölt koju, sattusin ummiku aega ning vaatasin siia-sinna ning korraga tegin oma bemmiga kaubikuga musi. Esistange läks katki ja autonumber tuli eest (autod on ikka kordades ilusamad ilma numbrimärkideta). Minu auto sai ainult viga, vaene tibulinnu. Aga ma läksin koju ja ma naersin kogu situatsiooni üle, ma olin nii tänulik selle kogemuse eest, sest see on kõigest üks esistange. Vabandasin oma kalli auto ees, kuna See masin on Mulle hetkel kõige kallim asi. Ma suvest saadik teadsin, et tahan bemmi, 5. seeria sedaani, ja sügisel, kui Teda auto24-s nägin, teadsin kohe, see on Minu auto. Ja tänaseks ongi Minu. Olen Temaga nii rahul, ta on väga kalliks Mulle muutunud, ma ei oska öelda, kas Teist kellelgi on ka autoga hingeline suhe tekkinud, kuid Minul on. Miks bemm – temas on sportlikku, temas on jõudu, temas on disaini ja loomulikult kiirus - kiirus, täiskomplekt.




Miks on meil endast nii negatiivnme MINAPILT?


Nii et jumaldage oma autosid. Tagasi teema juurde tulles, siis Meil on aju on loodud nii, et me näeme rohkem negatiivset kui positiivset. Ma usun, et enamik teist nõustuvad selles osas Minuga. Sest kui Sa vaataksid praegu korra enda ümber olevaid inimesi või kasvõi aknast välja, kui palju inimesi Sa näeksid, kes oleksid iseendaga rahul. Kahjuks me ei näe neid, sest igal teisel või kolmandal inimesel on mingi sisemine error endaga. Meil on endast väga negatiivne minapilt. Mis on minapilt? See on, kuidas me näeme iseendast, kuidas me hoiame iseennast, kuidas käitume iseendaga. Kuidas Me võtame konkreetseid sündmusi oma elus. Meis on kolm tasandit: vaimne, füüsiline ja intellektuaalne ehk hingeline, millest keegi väga ei räägi, kuid millest just peaksime rääkima, sest sellest kõik algabki, mu kallid lugejad.



Meie saboteeriv ego


Meil on keha ja selles elab Meie hing ja ego korraga. Hing on see, kes teab, mis on õige, kes kuulab iseennast ja käitub oma intuitsiooni ajendil. Vastupidiselt hingele on ego Meie sees, aga ütleb, miks Sa seda teist või kolmandat teed, Sa niikuinii põrud, miks Sa üritad, sel pole mõtet, rikkad inimesed on vastikud või kõik teevad Mulle haiget, ma tahan tähelepanu vms. Siia võiks seda loendama jääda. Kas see tekitas Sinus äratundmist?



Igal Meist on mured, kas Sina hoiad neid endasse või näitad välja?


Kuid ärge muretsege, pole häda midagi. Me saame sellest jamast koos üle. Mõelgem, mu kallid lugejad, nüüd korraks talupoja mõistusega, igaüks Meist on oma nägu, igal Meist on omad puudulikud kohad, mis vajavad tegelemist. Kes on rohkem introvert, kes pigem ekstravert, aga kõigil Meil on omad tugevused ja nõrkused - absoluutselt Meis kõigis. Vahet pole, kelle me inimesena võtame, need on kõigis Meis olemas. Ja kui Sa arvad, et ainult Sinul on mingi mure/probleem ja arvates, et teiste inimeste elud on perfektsed, siis Sa eksid täielikult. On inimesi, kes seda julgevad välja näidata avalikult, ja on inimesi, kes hoiavad enda sisse. Mis mõttes olen Mina see, kes näitab välja oma nõrkust, ma pean olema tugev sõdalane, Mina ei tohi nutta. Mingi tobe ühiskonna stereotüüp. See on sama hea, et kui isad saavad oma laste ja ka võõraste lastega hästi läbi, siis nimetatakse teda kohe perverdiks. Miks ei võiks olla meessoost isik lasteiakasvataja? Sest ühiskonnas on loodud selline kuvand.



Kui me suudaks öelda lahti vaid sellest üli tublidusest ise kõigega hakkama saada


Meist igaühel on Meie tugevuse sisemised ressursid olemas, aga me ei oska neid kasutada rasketel aegadel oma elus, sest me automaatselt keskendume negatiivsele. Sest meie aju on loodud nii. Võitle ja põgene reaktsioon, et tuleb ellujäämiseks võidelda ja võita. Kuid kes Meist ei tahaks olla eluterved inimesed? Me kõik. Sest kui Meil pole tervist pole tegelikult Meil mitte midagi. Ei piisa vaid vaimsest või vaid füüsiliselt. Kõik kolm tasandit vajavad tegelemist.






Kui Sinul puudub sisemine ressurss, siis kindlasti kellelgi teisel on, julge abi küsida


Kui ka Sina tunned, et vajaksid abi, nõu, ära kuulamist, tuge, inspiratsiooni, siis tea, et Ma võin olla Sinu jaoks see inimene. Alustasin kogemusnõustamise õpingutega nüüd sellest neljapäevast, 28. jaanuarist. Mu hing on otsinud seda aastaid. Iga minut, iga uus infokild on justkui kuld. Ma lihtsalt imestasin seal tunnis, et pole võimalik, mul on kõik kogemusnõustaja omadused olemas. Seda öeldi Mulle ka kaasõpilaste poolt, kui Mulle helistati, ma pidin olema üks hetk kohe teine inimene, teise alatooniga, teise hoiakuga, teise inimese keelt rääkima ja siis öeldi Mulle, kas Sa Kristin tajusid, Sa olid kohe teine inimene. Mul on empaatiavõime nii suur ja ma tunnen isiksuse tüüpe, et ühist keelt on kõigiga lihtne leida, kui suruda oma eelarvamused ja mitte meeldimised alla, sest kui meil on kellegagi mingi sisemine error, siis on see Meie peegeldus teise indiviidi kaudu. See on Sinu arengu koht.


Aitäh Sulle, et oled taas Minu blogisse oma tee leidnud. Aitäh Sulle, et leiad selle aja ja loed seda. Ma tahan Sind nii kallistada ja öelda, et kõik on mega hästi, võta banana ja naerata! Ole tubli ja kohtume Sinuga juba järgmises kirjutises. Ja ma väga palun Sind, et kui Sul on paar minutit, anna Mulle vahepeal tagasisidet, ole nii kena ja tee seda. See on Minu kui kirjutaja jaoks väga oluline, et teaksin, kas see meeldib Sulle, tahaksid veel sarnastel teemadel midagi saada, sest kui Ma ei tea, ei oska Ma Sulle, minu armas lugeja kirjutada, mida Sa tahad. Kirjuta Mulle Insta või otsi kustiganes ülesse. Tänan! Ole seniks tubli!

Hiljuti postitatud
bottom of page