top of page

ELUL ON ALATI KOMBEKS ASJU KÕIGE PARIMAL VIISIL LAHENDADA


Kallis lugeja!

Tahan Sind südamest Tänada, et oled siin, loed, mida tahan just Sinuga jagada. Aitäh, et leiad selle aja oma päevast, et olla korraks oma mõtetega siin.


Isiklik panus


On tehtud Teile ka oma ülemuselt ettepanek, et kasvatada koos ettevõtet? Luua visiooni enda kogemuse kaudu, et viia juhtimine ja koostöötamine uuele tasemele. Alustasin uues ettevõttes alates septembrist, teisisõnu poolteist kuud uues asutuses. See on Mulle suureks auks. See lihtsalt paneb Mind sisemiselt särama, et ma saan oma panusega viia firma täiesti uuele tasemele ja võtta seda justkui oma isiklikku. Olen teinud palju uusi ettepanekuid, töötanud välja uusi kontseptsioone, et viia efektiivsuse tase next level’le. Just sellise pakkumise osaliseks sain Mina tol päeval, kui tundsin, et parema meelega ei läheks tööle ka, tõmbaks kardinad ette, et ühtki valgust ometi sisse ei paistaks, põgeneks iseenda ja maailma eest. Olete te mõelnud, et miks just elu saadab mega häid asju teele alati kuidagi kõige mustematel aegadel?




See üks inimene


Vahet pole, mis Meiega igapäevaselt ka ei juhtuks, on väga oluline, kes on Meie tugivõrgustik. Püüame jah end aidata oma parimal viisil, aga vahel ei piisa ainult Meist, vaid on vaja ka teisi ümberringi, kes on suureks nõuks ja abiks. Teate küll, et oleme oma viie inimese keskmine, kes Meid ümbritsevad. Ja täpselt sellised Me lõpuks oleme. Kes tahame olla? Isiklikult saan alati valida ühe inimese numbri, kes Mind alati üles raputab, saame rääkida kõikidel teemadel ja läbi ühise arutelu jõuan ma ideedeni, mis viib Mind elus edasi. Sain just hiljuti ise paar sellist kõnet, kus sooviti, et kuulaksin neid, nad tahavad Minuga midagi jagada, sest nad usaldavad Mind. Ma tahan südamest neid inimesi tänada! Aitäh Teile!


Miks seostatakse edu sellega, kui tegeleme miljon asjaga ?


Mind paneb kohati enda juures imestada, kuidas ühes inimeses võib olla ikka nii meeletu suur tahtejõud. Ikka ja jälle, ikka ja uuesti hakata august välja ronima. Tahtejõud on aga piiratud ressurss. See kord tuleb ja läheb, selleks, et oleks seda piisavalt, on vaja reaalselt puhata. Edu defineeritakse sellega, kui palju oleme oma asjadega hõivatud, aga tegelikult loome teed - läbipõlemisele. Mitte keegi teine ei pane Meid tegutsema, see tuleb alati Meist endist. Olgu selleks suitsemise/alkoholiga lõpparve tegemine, trenniga alustamine, oma toitumise muutmine või mis iganes suurem alaline probleem. Kui oleme sisemiselt ehk vaimselt oma otsuse teinud, siis me töötame iseendas välja uue harjumuse ja olen täheldanud, et sellega paranevad ka teised elutahud. See üks asi. Ja ümberringi kõik teised saavad korda. See on mädžik, mida nimetatakse tegelikult haloefektiks.


Kõige lihtsam viis on süüdistamine, halamine


Alates kevadest, kui läksin lahku oma kaasaga, sain aru, et ma ei taha olla selline, kes ma olin. Minus algas täiesti uus faas. Ma leidsin taas iseenda ja hakkasin end üles ehitama, kuulama iseennast ja rohkem vaatama iseendasse. Ma olin nii õnnelik, Mu süda laulis, et olin lõpuks millestki nii raskest vaba. See oli Minu suurim kingitus, mida maailm sai Minuni tuua. Eks iga muutus on alguses raske, keskpaigas segane ja lõpus imeline. Ja Mulle meeldib ütlus, et selleks, et oma eesmärki saada, peame kasvama inimesena, et selleni jõuda. Ma ei hakka üldse heietama ja virisema, seda oskaks meist igaüks teha. Iseend süüdistades ja järjekordsete vabanduste leidmises Ma valetaksin ainult iseendale ja tõmbaksin end taas alla ja seda pole vaja. Kui mõtleme nüüd hoolikalt, siis olgem ausad, igale probleemile leidub mingi lahendus. Pole olemas probleeme, mida pole võimalik lahendada. Probleemid tulevad üldse Meie ellu selleks, et need saaksid uuesti ära minna.


Kas oleme piisvalt julged, et vaadata enda deemonitele otsa?


Minusse on tekkinud mingi viha, viha, et olen endaga nii halvasti käitunud, et olen endale haiget teinud, mõttetult haiget, mis on kahjuks mulle toonud täpselt selle, mida Ma pole soovinud ja lükanud sellega oma unistused ja eesmärgid aina kaugemale iseendast - suletud nõiaring. Positiivses võtmes julgen lõpuks oma deemonitele otsa vaadata. Ma ei saa enne oma eluga edasi liikuda, kui pole ära klaarinud sisemisi erroreid. Selleks, et saada seda, mida tahame, peame olema esmalt need, kes Me tõeliselt oleme.



Igas asjas on midagi positiivset


Igapäevased mikrovõidud viivad Meid lõpuks suure tulemuseni. Kasvõi ühe mõtte ümberpööramine ja iseendale sisendamine, me saame hakkama, me oleme võitjad, mitte alla andjad, on juba nii suur võit päevas. Me leiame ja õpime need kogemused, et minna sinna, kus Me tegelikult tahame olla. Igas päevas leidub midagi positiivset ka selles etapis elus. Ma tegin endale 21 päeva challeng´i mitte libastuda. Eks saame näha, kuidas see Mul õnnestub.



Hiljuti postitatud
bottom of page